نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
11396
-
الف
+

با بازیگر سریال «ستایش» و «کوچه اقاقیا» بیشتر آشنا شویم

«شهاب عسگری» با نقش آفرینی در سریال «کوچه اقاقیا» و «ستایش» علاقمندان زیادی پیدا کرد.

«شهاب عسگری» بازیگر و دوبلور ایرانی با نقش آفرینی در سریال های «ستایش» و «کوچه اقاقیا» در بین مخاطبان فارسی زبان کانال تلویزیونی آی فیلم 2 شناخته شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «شهاب عسگری» بازیگر و دوبلور سینما و تلویزیون ایران است که فارسی زبانان افغانستان و تاجیکستان شاهد نقش آفرینی او در سریال های «ستایش» و «کوچه اقاقیا» بودند.

«شهاب عسگری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در سال ۱۳۲۴ هجری خورشیدی به دنیا آمد و در سال 1359 کار هنری خود را با بازی در تیاتر آغاز کرد.

«عسگری» نخستین بار در سال ۱۳۴۴ در ۲۰ سالگی در فلم« داغ ننگ» به کارگردانی «احمد شاملو» نقش آفرینی کرد.

او در سال ۱۳۸۳ دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون ایران گذراند و در سریال «کوچه اقاقیا» به کارگردانی «رضا عطاران» ایفای نقش کرد.

آقای عسگری که بیننده گان آی فیلم 2 هم اکنون شاهد نقش آفرینی او در سریال «کوچه اقاقیا» هستند، بازی در سریال عاطفه را هم در کارنامه هنری خود دارد.

«عسگری» سال ۱۳۸۳ در ۵۹ سالگی در سریال «کوچه اقاقیا» کرکتر مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنان خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

او توانست با بازی در سریال «کوچه اقاقیا» تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر منوچهر نوذری، علی صادقی، رضا عطاران و محمد‌باقر صحرارودی بر تجارب او افزود.

یکی از ویژگی‌های حرفوی بیوگرافی «شهاب عسگری» آن است که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

وی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۵ فیصد آثار وی سینمایی و ۱۵ فیصد آثارش تلویزیونی است.

ستاره های سربی،  آقای رئیس جمهور، دست های آلوده،عروسی مهتاب، بازی‌های پنهان، جنجال بزرگ، عقاب‌ها، تفنگ شکسته،میرزا کوچک خان، پیراک، سردار جنگل، سیم خاردار، تکیه بر باد، کوسه جنوب، سرباز،داغ ننگ و فریاد دهکده از جمله فلم هایی است که «عسگری» در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

سریال پرمخاطب «ستایش» که از آی فیلم 2 به نشر رسید ، آخرین اثری بوده که «عسگری» در آن نقش آفرینی کرده است.

این بازیگر و دوبلور ایرانی چند سال پیش برای درمان بیماری اش به جرمنی رفت و تحت عملیات قرار گرفت و متاسفانه به علت اشتباهات پزشکی دست هایش فلج شد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر